Brugteski har knækket koden for god online marketing

23 apr, 2025
Brugteski har knækket koden for god online marketing

Leder du efter skiudstyr på nettet, er chancen stor for, at du hurtigt støder på Brugteski.dk. Det er ikke tilfældigt. Den danske webshop har formået at placere sig højt i søgeresultaterne og nå bredt ud til deres kunder – og det er netop et resultat af en målrettet og gennemtænkt tilgang til online marketing.

Hvor mange danske virksomheder kæmper med at blive set på nettet, har Brugteski formået at knække koden til, hvordan man fanger målgruppens opmærksomhed.

Brugteski.dk har stort fokus på SEO

En af de vigtigste grunde til, at Brugteski har succes, er deres stærke fokus på søgemaskineoptimering – også kendt som SEO. De ved, hvordan man arbejder med relevante søgeord, optimerer produktsider og skaber godt indhold, der både tilgodeser Google og brugerne.

Når du søger efter brugte ski, skistøvler eller udstyr til vinterferien, vil Brugteski i mange tilfælde være et af de første resultater, du bliver præsenteret for.

Det betyder, at de ikke behøver bruge lige så mange penge på betalt annoncering som konkurrenterne, da de allerede er synlige på de steder, hvor kunderne leder efter deres produkter. God SEO skaber langtidsholdbare resultater, og det er noget, som Brugteski har forstået at udnytte til fulde.

De ved, at det handler om at finde kunderne, hvor kunderne er

I stedet for at råbe højt med tilfældige kampagner, har Brugteski valgt en strategi, hvor de i stedet er til stede præcis dér, hvor kunderne allerede befinder sig. Det kan gøres gennem Google-søgninger, sociale medier og lignende, men hos Brugteski er det dog især førstnævnte, der har været i fokus.

De ved, at det ikke er nok blot at have en webshop, hvis man vil have succes med e-handel på det danske marked. Man er også nødt til aktivt at lede kunderne hen til den, og det kræver indsigt i de potentielle kunders adfærd.

Brugteski formår at gøre sig synlige på de rette søgeord- og fraser i Google, hvilket ikke blot skaber salg, men på den lange bane også er med til at skabe både tillid og engagement hos målgruppen.

Andre kan lade sig inspirere af Brugteski

Uanset branche er der meget at lære af Brugteskis tilgang. De har bevist, at man med den rette strategi kan konkurrere mod større aktører og opbygge en stærk tilstedeværelse på nettet – også med et nicheprodukt.

Ved at investere i godt indhold, fokusere på kundernes behov og tænke langsigtet har Brugteski.dk skabt et eksempel, der for et væld af andre virksomheder vil være værd at efterligne – i hvert fald hvis de ønsker at blive fundet og valgt på nettet.

Relaterede artikler

Du kunne også være interesseret i…