Vil I gerne blive bedre til at skabe annoncer, der skal ligge på enten Amazon eller Google? Betalt annoncering er et værktøj, rigtig mange virksomheder benytter sig af i dag. Det er stort set umuligt at få sine produkter solgt via en almindelig Googlesøgning, hvis ikke man har betalt for annoncering – ganske enkelt fordi der er så mange om buddet. Til gengæld betyder det også, at I skal kunne skræddersy annoncerne til den platform, I anvender.
Det kan være svært at gennemskue algoritmerne fra de enkelte hjemmesider. Det er her, det kan være relevant for jer at alliere jer med et digitalt marketingbureau, der kan hjælpe jer godt på vej. Her kan I blive sat ind i de forskellige processer, der ligger bag marketing, og I kan få hjælp til at bygge annoncerne op, så de passer til den platform og den målgruppe, I gerne vil rette jer mod.
Gør de sociale medier til jeres arena
Er I til stede på de sociale medier? Det betyder rigtig meget, hvis I kan fange jeres kundesegment på diverse sociale medier, men det betyder også, at jeres opslag skal tilpasses. Der er stor forskel på, hvordan man skal henvende sig til målgruppen på henholdsvis LinkedIn, Facebook eller Instagram – mens LinkedIn er en mere professionel platform, skal Instagramopslag gerne være i stand til at fange folks opmærksomhed med et enkelt billede.
Det kan være svært at ramme den målgruppe, og derfor er det da også, at et marketingbureau kan sætte folk på sagen, der ved alt om, hvordan den slags skal håndteres. I kan prøve at se på de forskellige ydelser, I har mulighed for at få og vurdere, om det er noget, der kunne bidrage med noget i jeres virksomhed. Det er skønt, når man kan se, at ens indsats virker, og virksomheden vækster.